20.2.06

Είναι μια υπέροχη μέρα σήμερα!


Είναι μια υπέροχη μέρα σήμερα!
Μπορεί να ξύπνησα στις 5.00 (την πρώτη φορά έστω!), μπορεί να μην έχω βάλει κώλο κάτω απο το πρωί, μπορεί να έχω deadlines σήμερα και έμπνευση μηδέν, μπορεί να έχω ένα σκασμό πράγματα να κάνω, αλλά... Είναι μια υπέροχη μέρα σήμερα!!
Ο ήλιος μας χαιρετάει, ο καιρός μας φλερτάρει, η θάλασσα είναι πανέμορφη εδώ στα Νότια Προάστια και... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το αυτοκινητό μου πέρνει μπρος!!!
Ναι, μετά απο 3 μήνες έχω 2 κλειδιά ΚΑΙ τους κωδικούς τους οποίους, οι άχρηστοι ρέμπελοι της Mega Motors μου τους στείλανε σήμερα μετά απο ... ούτε και'γω θυμάμαι πόσο. Τηλεφώνησα σε άλλο συνεργείο, ήρθε μηχανικός, συγχρόνησε την εγκεφαλάρα της Corsaras μου και είμαστε έτοιμοι .. για το πλυντήριο! Δε μπορείτε να φανταστείτε την απίστευτη βρώμα που έχει πάνω του το μωρό μου.. Σκουπιδοντενεκές είναι. Πευκοβελόνες , αράχνες, διαφημιστικά, κάθε είδους σκουπιδάκι έχει μαζευτεί στις ρόδες που έχουν μείνει στάσιμες για τόσο καιρό. Βροχές, χιόνια, ήλιος.... εκεί. Μόνο ζαρτιέρες δε βρήκα πάνω του.. μέχρι μπαμπακίαση έπιασε.

..."Και έτσι κύλησε η μέρα για το καλό μας κουρκουμπίνι.. όπως κυλάει και αυτό, με έκσταση πάνω στο μέλι. Μάζεψε όλη του τη χαρά, την έκλεισε σ'ενα βάζο και την έβαλε στο ψυγείο για το βράδυ. Τώρα έπρεπε να συγκεντρωθεί γιατί έχει δουλειά να κάνει! Αλλά δε μπορεί μην σκέφτεται με αγωνία τις ώρες που θα περάσουν μόνα τους, τα 2 τους.
Θα την λούσει με νερό και μετά, με ηδονή θα την τρίψει με το σφουγγάρι και το σαπούνι. Θα την στεγνώσει και θα την γεμίσει αρώματα. Μετά θα μπεί μέσα της αργά και απολαυστικά, θα την πάρει σιγά σιγά... και θα σπινιάρουνε απότομα στη Ποσειδώνος! ΓΙΙΙΙΙΙΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!! ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΛΟ ΜΟΥ CORSA! θα φωνάξει το κουρκουμπίνι και οι υπόλοιποι θα φάνε την σκόνη τους!"...

4 σχόλια:

KV είπε...

Ξανακαλοτάξιδο λοιπόν!

Melina's Art είπε...

Να'σαι καλά KV μας! :)

alombar42 είπε...

Σιγά το σούργελο :)

Unknown είπε...

Άργησες αλλά τα κατάφερες...
Άντε τώρα να πιείς ένα καφέ στο μικρολίμανο....