21.3.06

Για την CD!


Για την Composition Doll, για να έχει να διαβάζει, να ενημερώνεται, να πράτει σωστά σα μια καλή σύζυγος και νοικοκυρά ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΣΤΑΡΩ ΣΥΧΝΑ! :p

Τι να κάνω το έρημο και γω που προσπαθώ να βρώ μια ώρα κενό να προλάβω: 1) να φάω (το σημαντικότερο, αφού θα με ψάχνουν με το μικροσκόπιο κάποια στιγμή), 2) να δουλέψω (ω, ναι απο το σπίτι, μπορείτε να ζηλεύετε όλοι σας!),3) να διαβάσω καννα μπλογκ να ξεχαστώ (και να σας τιμήσω βεβαίως βεβαίως) 4) να φανώ αντάξιο στα οικοκυρικά ζητήματα (και τα συζυγικά καθήκοντα!) 5) να βγάλω τη καμηλοπάρδαλη να βοσκήσει 6) να κάνω τη δίωρη και καθημερινή "κούρα" μου στο μέλι κτλ κτλ κτλ..

Και για να μη το ξεχάσω, επειδή η CD μου ανέθεσε να φροντίσω για τον τόπο διαμονής μας όταν με το καλό οργανωθούμε, στριμωχτούμε, βολευτούμε και αποχωρήσουμε απο Αθήνα για Σαλόνικα, κύριε Λαμπρούκε μας, αν διαβάζετε αυτό το μύνημα παρακαλω σας πολύ, αδειάστε το σαλόνι απο τα περιτά (καναπέδες, τραπέζια) αφήστε μόνο τα χαλιά και προμηθευτείτε πολλά, ΠΟΛΛΑ μαξιλάρια, κουβέρτες, ποπ κορν και λαστιχάκια! (τα τελευταία για να τα εξφενδονίζουμε στους πολυλογάδες όταν τους πιάνει η μπάρλα κατα τις 4 το πρωι!) :-)

5 σχόλια:

FUFUTOS είπε...

Δεν είσαι η μόνη. Κι εμένα μου παραπονιούνται που δε γράφω συχνά. Μην ανησυχείς, με τη ρέγουλα σου.

Καλώς να ορίσετε, ανυπομονούμε.
Σιγά μην έχουμε γυρίσει σπίτι (του Λαμπρούκου - κατοχυρώθηκε) στις 4 το πρωί...

alombar42 είπε...

Τόσες γενιές μεγάλωσαν έτσι - εσύ γιατί δεν προλαβαίνεις; Μήπως απλώς δε σε δέρνει αρκετά;

:)


@morgana
Δεν την κάνεις, όχι ;)

NinaC είπε...

Αγαπητό κουρκουμπίνι,

Ευχαριστώ δια την ενημέρωση, μου άνοιξες τα (ομολογουμένως υπεροχα) μάτια μου! Τώρα κατάλαβα γιατί χώρισα προ 5ετίας! :pppppp

Και επειδή η κατάστασή μου έχει διαφοροποιηθεί, μήπως σου βρίσκεται κάτι σε : The good gomena's guide??? Να ξέρω πως να κινηθώ, η γυναίκα!!!

Υ.Γ.: Ναι, Μοργκάνα, δεν είναι ιδέα σου, ο Αλόμπαρ σε είπε ΟΝΤΩΣ ηλίθια!!!!!

Ρουφιανάκι δεν είμαι, αλλά ένα-δυο πράγματα που ξέρω θα τα πω!

Unknown είπε...

Είσαι η Μαίρη, Παναγιωταράααα.....

Ελπίζω να σου άρεσε η επιπλέον καμηλοπάρδαλη....

Αυτή ακριβώς κάνεις μοργκάνα μου... (για να βάλουμε τα ξόρκια μας μπροστά τώρα να δώ ποιός θα κερδίσει...)

Melina's Art είπε...

Fufute: Καλώς ήρθες στα λιμέρια μας :-) Και καλώς να σας βρούμε στα δικά σας!

morgana: μα τι σοι κουρκουμπίνι θα ήμουνα αν δεν έσταζα μέλι καλή μου;; ;-) Θέλουμε μια κάτιτις φροντίδα εμείς τα μελοστάλαχτα! :-p

alombar: εσένα δε σου μιλάω! Μη ξεχνάς οτι "οι προηγούμενες γενιές" κατα κύριο λόγο δε δούλευαν και ήταν και ευχαριστημένες να τρέχουνε μ'ενα σφουγγαρόπανο μέσα στο σπίτι όλη μέρα, τα μπιγκουτί, και τη παντόφλα. Αυτός ήταν σκοπός ζωής για τις προηγούμενες γενιές. 'Ασε που δεν είχανε να βγάλουνε και τη καμηλοπάρδαλη βόλτα! 'Ενα ευαίσθητο κουρκουμπίνι σα και του λόγου όμως, που αφενώς προσπαθεί πολύ να ανταπεξέλθει στις σκληρές απαιτήσεις της καθημερινής ζωής και αφετέρου προσπαθεί ως επι το πλήστον να μη "φορτώνετε" σε άλλους, εμ, ναι, δεν έχει χρόνο! Ας μη ξεχνάμε και τις καλλιτεχνικές ανησυχίες! Τα αποτελέσματα όλων των παραπάνω θα τα δούμε στις επόμενες εξετάσεις αίματος και το επόμενο "ζύγισμα"!! Εσένα όμως δε σου μιλάω!

CD: Τώρα καταλαβαίνω και'γω γιατί χώρισες! χαχαχα! good gomena's guide δεν έχωμεν αλλά μπορώ να σου δώσω μια ωραία συνταγή για κοτόπουλο με πιπεριές και φέτα στο φούρνο :p

Darth: χαχαχα! τέλεια η φώτο! Θα την ποστάρω!