16.5.06

Θεσσαλονίκη!

update: Τα γρασίδια της φωτογραφίας αφιερώνονται με πολύ αγάπη στη cd που ΔΕΝ ζηλεύει. Εσύ μπορεί να μην ήσουνα εκεί, αλλά εμείς κυλιστήκαμε στα γρασίδια σα να ήσουν εκεί! Είδες βρε που σε σκεφτόμαστε;; :p :)

Καιιι περάσαμ' όμορφαααα, όμορφααα, όμορφαααα...

Γράψανε λαμπρούκος, πανος, rodia, fufutos, lemon, το χημείο, xnoudius ίσως κιάλλοι για τη συνάντηση. Εγώ έχω να πω οτι πέρασα πολύ όμορφα, χάρηκα πάρα πολύ που συνάντησα κάποιους ανθρώπους, μερικούς που ήξερα, άλλους που δεν ήξερα.
Χάρηκα επίσης πάρα πολύ όταν μας φέρανε την τούρτα σοκολάτα στο τέλος της ποτοφαγίας (ευγενική χορηγία της lemon! ευχαριστούμε πολύ, ήταν υπέροχη!)
Χάρηκα κυρίως για την καλή αφορμή για την εκδρομούλα. Μπορεί το ταξίδι να ήταν κουραστικό, είμασταν όμως όλοι καλοτάξιδοι και βολικοί!
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο (μέσα στο πράσσινο!), και αφού τακτοποιηθήκαμε βγήκα λίγο έξω.
Απόλυτη ησυχία!
Ο ήλιος έδυε και ο ουρανός είχε ένα υπέροχο χρώμα. Μια γλύκα παντού. Μια ηρεμία παντού.
Μια υπέροχη αίσθηση σα να μπερδεύεσαι και συ με τα χρώματα και τη φύση, γίνεσαι ένα με αυτήν. Ανανπνέεις ελάχιστα εως καθόλου γιατί τόσο χρειάζεσαι, γιατί αναπνέουν τα δέντρα για σένα, τα λουλούδια και οι τεράστιοι θάμνοι δεντρολίβανου.
"Να τη θυμάσαι αυτή τη στιγμή" είπα στον εαυτό μου και αμέσως φόρτισαν οι μπαταρίες μου. Άδειασε το μυαλό και ας ήταν μόνο ένα σαββατοκύριακο. Ήταν μια γερή δόση ανανέωσης!

Και για μερικές μερικές.. εμένα ο λαμπρούκος με κοίταξε 42,5 φορές, με φίλησε 4 φορές (νια νια νια νια!), με άγγιξε 32,78 φορές (χωρίς τα "ω!, με συγχωρείτε, ήταν τυχαίο!"), με πάτησε κατα λάθος 6 φορές (..στα κολλητά μπλούζ που χορέψαμε όταν οι άλλοι κατεβάζανε τσίπουρα και πλακωνόντουσαν για τον ΜΠΑΟΚ!) και με έφτυσε 3 φορές όταν μου απηγγειλε 13 φορές τον πολιτκό του ΝΟΜΑΡΧΟλόγο!

Επόμενη συνάντηση σε αιγαιοπελαγίτικο νησί το καλοκάιρι! Ε;; :-)

5 σχόλια:

Rodia είπε...

Κάναμε και update το νέο ποστ με φωτο. Αμέ!
Πότε πάμε Κρήτη είπαμε..?

:-)

NinaC είπε...

Μμμμμμμμμμμμμ...........σιγά!

Кроткая είπε...

μετρήστε κι εμένα για το καλοκαιρι, στανταρ! παρακαλω αυγουστο, κατα προτιμηση. σας ευχαριστω, που θα με ανεχτειτε!
κουρκουμπινι, δυσκολευομαι αναμεσα στο αν η δικη σου η του χνουδιου ήταν η πιο καλη ανταποκριση (δεν εχς δει ακομα του Αλομπαρ βεβαια).
και εις αλλα με υγεια -και ουτε κι εγω ζηλευω!

Λαμπρούκος είπε...

ω! με συγχωρείτε δεν ήτο τυχαίο!

Melina's Art είπε...

rodia: Κρήτη ε;; ...δεν είναι άσχημη ιδέα, αν και με προβληματίζει το μεγάλο ταξίδι με καράβι για πρακτικούς λόγους.

cd: ααααααα παπα!! αν η ζήλεια ήταν ψώρα... :p
τσόπα καλό μου, τσόπα! Την άλλη φορά θα σου φέρω τριγωνάκια για να γλυκαθείς και συ! Θα σου φέρω και μια αναμνηστική τούφα γρασιδιού με ένα φιόγκο απο το σκισμένο λευκό πουκάμισο του λαμπρούκου!

krot: α κάτσε, κάτσε γιατί πριν λίγο είχα update για ξεσάλωμα επι της παραλίας (beach party). Θα το ψάξω και θα ενημερώσω!

morgana: εσύ να φας λαχανάκια βρυξελών σκατοβαμπιρούλα, που θα συμφωνήσεις και με τη ντόλλυ!

λαμπρούκ: ..ωστε, δεν ήτο τυχαίο mon petit abazour! το ήξερα απο τη πρώτη στιγμή που σε είδα mon petit boufe, οτι υπάρχει μια χημεία, μια σπίθα, ένα κατιτίς βρε παιδί μου αλλά χρειαζόταν να με ξενυχιάσεις βρε παιδί μου;;